Témakörök

Tájékoztatás – Covid-19 alatti működési rendről

2 0
2020.11.19. 12:20

A koronavírus első hullámának kezdetén, mindannyiunk egészségügyi biztonságát szem előtt tartva mindennapos működésünkben néhány változást kellett eszközölnünk melyek a jelenlegi pandémiás helyzet miatt mind mai napig érvényben vannak. Kérjük olvassátok el a főbb változásokat, hogy minden információval kapcsolatban naprakészek lehessetek.

Érvényben lévő változások:

- A megrendelt termékek átadása, valamint az RMA ügyintézés az áruátvételen történik. A kereskedő és technikus kollégák telefonon keresztül elérhetőek így, ha a rendelésetekkel/termékekkel kapcsolatban bármilyen kérdésetek van hívjátok őket bizalommal.

- Az első emeleti irodarész lezárásra került, azonban az informatika adta lehetőségeknek köszönhetően az AccessPoint Kft. minden munkatársát eléritek központi telefonszámunkon, valamint mobil elérhetőségeinken keresztül.

- A készpénzes fizetés átmenetileg szünetel. Ezért arra kérünk titeket, hogy használjátok weboldalunkon elérhető online bankkártyás fizetési opciót, illetve az átutalást..

Nyitvatartásunk változatlan (09:00 – 17:00) Ez idő alatt lehetőségetek van személyes áruátvételre, valamint RMA leadásra.

Hozzászólás írása

Hozzászólások

Ez a blogbejegyzés csak belépve kommentelhető!

Még nincs egy hozzászólás sem.